DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Лісового господарства та екології >
Кафедра лісівництва, лісових культур та таксації лісу >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/10011

Название: Застосування інноваційних технологій навчання при вивченні дисципліни «Цивільний захист»
Другие названия: Применение инновационных технологий обучения при изучении дисциплины «Гражданская защита»
Application of innovative teaching technologies in the study of the discipline «Civil Protection»
Авторы: Шудренко, І. В.
Шудренко, И. В.
Shudrenko, I.
Ключевые слова: цивільний захист
гражданская защита
civil protection
надзвичайна ситуація
чрезвычайная ситуация
emergency situation
інноваційні технології навчання
инновационные технологии обучения
innovative teaching technologies
навчання діям у надзвичайних ситуаціях
обучение действиям в чрезвычайных ситуациях
training actions in emergency situations
Issue Date: 2018
Издатель: Інститут державного управління у сфері цивільного захисту; Державна служба України з надзвичайних ситуацій
Библиографическое описание: Шудренко І. В. Застосування інноваційних технологій навчання при вивченні дисципліни «Цивільний захист» // Стратегія реформування організації цивільного захисту : матеріали наук.-практ. конф., 16 трав. 2018 р. – К. : ІДУЦЗ, 2018. – Т. 1. Цивільний захист України: сучасний стан, здобутки, проблеми, перспективи розвитку. – С. 335–337.
Аннотация: Навчання діям у надзвичайних ситуаціях (далі – НС) студентів вищих навчальних закладів за освітнім ступенем магістра здійснюється за навчальною дисципліною «Цивільний захист» (далі – ЦЗ) [1] відповідно до орієнтовної навчальної програми [2]. Впровадження інноваційних технологій навчання є важливою умовою підвищення рівня викладання дисципліни. Інноваційне навчання – діяльність, яка ґрунтується на розвитку різноманітних форм мислення, творчих здібностей, високих соціально-адаптаційних можливостей особистості.
Обучение действиям в чрезвычайных ситуациях (далее – ЧС) студентов высших учебных заведений по образовательной степени магистра осуществляется по учебной дисциплине «Гражданская защита» (далее – ГЗ) [1] в соответствии с ориентировочной учебной программой [2]. Внедрение инновационных технологий обучения является важным условием повышения уровня преподавания дисциплины. Инновационное обучение – деятельность, основанная на развитии различных форм мышления, творческих способностей, высоких социально-адаптационных возможностях личности.
Emergency situations training (hereinafter – ES) for students of higher educational establishments by master’s degree is carried out in the course «Civil Protection» (hereinafter – CP) [1] in accordance with the indicative educational program [2]. The introduction of innovative learning technologies is an important prerequisite for improving the teaching of the discipline. Innovative learning is an activity based on the development of various forms of thinking, creativity, high social and adaptive capacity of the individual.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/10011
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Strat_reform_2018_1_335-337.pdf46,28 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2021 Polissia University