DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра фізичного виховання >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/10036

Название: Головні аспекти мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до занять із гирями під час навчально-виховного процесу з фізичного виховання
Другие названия: Главные аспекты мотивационно-ценностного отношения студентов к занятиям с гирями во время учебно-воспитательного процесса по физическому воспитанию
The main aspects of students’ motivational-value attitude to classes with kettlebells during the educational process of physical education
Авторы: Ткаченко, П. П.
Tkachenko, P.
Пантус, О. О.
Пантус, Е. А.
Pantus, O.
Васяк, В. Ю.
Vasyak, V.
Ключевые слова: мотивація
мотивация
motivation
інтерес
интерес
interest
фізичні якості
физические качества
physical qualities
гирі
гири
kettlebells
студент
student
Issue Date: 2019
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Ткаченко П. П. Головні аспекти мотиваційно-ціннісного ставлення студентів до занять із гирями під час навчально-виховного процесу з фізичного виховання / П. П. Ткаченко, О. О. Пантус, В. Ю. Васяк // Технологія виробництва і переробки продукції тваринництва : наук.-теорет. зб. / Житомир. нац. агроекол. ун-т. – Житомир : ЖНАЕУ, 2019. – Вип. 12. – С. 18–20.
Аннотация: Особливістю навчально-виховної діяльності у фізичному вихованні студентів є те, що в ній відтворюється загальнокультурний процес створення понять, образів, цінностей і норм життєдіяльності. Тому опанування знань, умінь і навиків, розвиток фізичних якостей має проходити у формі навчальної діяльності, яка у фізичному вихованні має певну структуру, включає особисті інтереси й уподобання, потреби і мотиви, навчальні завдання, дії та рухові операції.
Особенностью учебно-воспитательной деятельности в физическом воспитании студентов является то, что в ней воспроизводится общекультурный процесс создания понятий, образов, ценностей и норм жизнедеятельности. Поэтому овладение знаниями, умениями и навыками, развитие физических качеств должно проходить в форме учебной деятельности, которая в физическом воспитании имеет определенную структуру, включая личные интересы и предпочтения, потребности и мотивы, учебные задачи, действия и двигательные операции.
The peculiarity of educational activities in the physical education of students is that it reproduces the cultural process of creating concepts, images, values and norms of life. Therefore, the acquisition of knowledge, skills, development of physical qualities should take place in the form of educational activities, which in a physical education has a certain structure, includes personal interests and preferences, needs and motives, educational tasks, actions and motor operations.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/10036
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
TVPPT_2019_12_18-20.pdf410,47 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU