DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Періодичні видання >
Наукові горизонти >
2019, № 05 (78) >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/10088

Название: Синхронізація динаміки колективного руху автотранспортних потоків у вузлах автотранспортної мережі
Другие названия: Synchronization of the dynamics of the collective movement of traffic flows
Синхронизация динамики коллективного движения автотранспортных потоков в узлах автотранспортной сети
Авторы: Шелудченко, Б. А.
Sheludchenko, В.
Тростенюк, Ю. І.
Trostenyuk, Yu.
Тростенюк, Ю. И.
Кухарець, С. М.
Kuharets, S.
Кухарец, С. Н.
Забродський, П. М.
Zabrodskiy, P.
Забродский, П. Н.
Котков, В. І.
V. Kotkov, V.
Котков, В. И.
Плужніков, О. Б.
Pluzhnikov, O.
Плужников, О. Б.
Ключевые слова: автотранспортний потік
motor traffic flow
автотранспортный поток
вузли перехрещення автотранспортних потоків
motor traffic intersection nodes
узлы пересечения автотранспортных потоков
синхронізація
synchronization
синхронизация
особливі умови руху
special motion conditions
особенные условия движения
траєкторія
trajectory
траектория
гіпербола
hyperbola
гипербола
еліпс
ellipse
эллипс
топологія
topology
топология
Issue Date: 2019
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Синхронізація динаміки колективного руху автотранспортних потоків у вузлах автотранспортної мережі / Б. А. Шелудченко, Ю. І. Тростенюк, С. М. Кухарець [та ін.] // Наукові горизонти. – 2019. – № 5 (78). – С. 3–7.
Аннотация: Встановлено, що розсинхронізація колективного руху автотранспортних засобів у складі транспортних потоків на ділянках з особливими умовами руху призводить до порушення когерентності цих потоків, що зумовлює не лише зниження рівнів безпеки транспортно-технологічного процесу, але і інтенсифікації емісії аерозолів газо-пилових викидів, які продукуються автотранспортними потоками. За результатами досліджень, які проводилися на підставі методів аналітичної геометрії на площині та з урахуванням топологічних особливостей алгебраїчних функцій, якими описувалися траєкторії градієнтів руху потоків автотранспортних засобів, розроблено топологічні параметри та двомірні графічні моделі можливих варіантів транспортно-технологічної оптимізації автодорожньої мережі у вузлах перехрещення автотранспортних потоків. Визначено розміри мінімально допустимої ширини проїжджої частини у вузлах автодорожньої мережі для автотранспортних потоків залежно від інтенсивності руху по автомобільних дорогах різних категорій. Відповідно, запропонована оптимізація конструкційних параметрів автодорожньої мережі у вузлах перехрещення автотранспортних потоків передбачає можливість синхронізації колективного руху автотранспортних засобів у складі транспортних потоків що забезпечує стабілізацію виконання транспортно-технологічних операцій і, як наслідок, підвищує загальний рівень безпеки автотранспортного комплексу.
It was established that the rosynchronization of the collective movement of vehicles as part of traffic flows in areas with special traffic conditions leads to a violation of the coherence of these flows, which leads not only to a decrease in the safety levels of the transport process, but also to the intensification of aerosol emissions of gas-dust emissions traffic flows. According to the results of studies that were carried out on the basis of analytical geometry methods on the plane and taking into account the topological features of algebraic functions, which describe the trajectories of the gradients of the traffic flow of vehicles, topological parameters and two-dimensional graphical models of possible options for transport and technological optimization of the road network were developed. The dimensions of the minimum allowable width of the carriageway in the nodes of the road network for motor traffic flows are determined depending on the intensity of traffic on roads of various categories. Accordingly, the proposed optimization of the design parameters of the road network at the intersection of motor traffic flows provides for the possibility of synchronizing the collective movement of motor vehicles as part of traffic flows, which stabilizes the performance of transport and technological operations and, consequently, increases the overall safety level of the motor complex.
Установлено, что россинхронизация коллективного движения автотранспортных средств в составе транспортных потоков на участках сособенными условиями движения приводит к нарушению когерентности этих потоков, чтообуславливает не только снижение уровней безопасности транспортно-технологического процесса, но и к интенсификации эмиссии аэрозолей газопылевых выбросов, которые производятся автотранспортными потоками. По результатам исследований, которые проводились на основании методов аналитической геометрии на плоскости и с учетом топологических особенностей алгебраических функций, которыми описываются траектории градиентов движения потоков автотранспортных средств разработаны топологические параметры и двумерные графические модели возможных вариантов транспортно-технологической оптимизации автодорожной сети в узлах пересечения автотранспортных потоков. Определены размеры минимально допустимой ширины проезжей части в узлах автодорожной сети для автотранспортных потоков в зависимости от интенсивности движения по автомобильным дорогам различных категорий. Соответственно, предложенная оптимизация конструктивных параметров автодорожной сети в узлах пересечения автотранспортных потоков предусматривает возможность синхронизации коллективного движения автотранспортных средств в составе транспортных потоков, что обеспечивает стабилизацию выполнения транспортно-технологических операций и, как следствие, повышает общий уровень безопасности автотранспортного комплекса.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/10088
ISSN: 2663-2144
Appears in Collections:2019, № 05 (78)

Files in This Item:

File Description SizeFormat
SH_2019_5_3-7.pdf1,1 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU