DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1009

Название: Холістична концепція ефективності кооперативного маркетингу
Авторы: Степаненко, Н. І.
Stepanenko, N.
Ключевые слова: кооперативи
сільськогосподарська кооперація
кооперативний маркетинг
Дата публикации: 2014
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Степаненко. Н. І. Холістична концепція ефективності кооперативного маркетингу / Н. І. Степаненко // Кооперативні читання: 2014 : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 27–29 берез. 2014 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2014. – С. 55–60.
Аннотация: Висвітлено маркетингову сутність сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів, системно проаналізувати потенційні можливості маркетингової концепції функціонування кооперативних підприємств щодо реалізації їх соціально-економічної місії. Обґрунтовано необхідність врахування поліфункціональної сутності кооперативного підприємства як категорії. Акцентовано на критичному аналізі показників ефективності кооператвиного маркетингу з огляду на його холістичну природу, запропоновано Інструментарій ідентифікації ефективності маркетингової складової функціонування кооперативного підприємства.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1009
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_2014_55-60.pdf206,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ