DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра економіки, підприємництва та туризму >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/10903

Название: Методологія розвитку індустрії гастрономічного туризму на основі кластерного підходу з врахуванням специфіки туристського продукту
Другие названия: Методология развития индустрии гастрономического туризма на основе кластерного подхода с учетом специфики туристского продукта
Methodology of the development of the gastronomic tourism industry on the basis of cluster approach, taking into account the specifics of the tourist product
Авторы: Нестерчук, І. К.
Нестерчук, И. К.
Nesterchuk, I.
Ключевые слова: кластерний підхід
кластерный подход
cluster approach
туристський продукт
туристический продукт
tourist product
ринок туристичних послуг
рынок туристических услуг
tourist services market
гастрономічний туризм
гастрономический туризм
gastronomic tourism
Правобережне Полісся
Правобережное Полесье
Right-bank Polissya
Дата публикации: 2019
Издатель: Східноєвропейський національний університет імені Лесі Українки
Библиографическое описание: Нестерчук І. Методологія розвитку індустрії гастрономічного туризму на основі кластерного підходу з врахуванням специфіки туристського продукту / І. Нестерчук // Наук. вісн. Східноєвропейського нац. ун-ту ім. Лесі Українки. Сер. Геогр. науки. – 2019. – № 9 (393). – С. 11–16.
Аннотация: Основним акцентом у статті є створення туристичного кластеру, який продукує гастрономічний туристичний продукт на території Правобережного Полісся. Спираючись на туристично-рекреаційні ресурси, створено якісний гастрономічний туристичний продукт, який зможе конкурувати на глобалізованому ринку туристичних послуг. Проведено інвентаризацію туристичних об’єктів, проанонсовано нові туристичні маршрути та програми гастрономічного напряму. Є намагання сформувати гастрономічні туристичні дестинації, які справлятимуть позитивний імідж в уяві туриста. Виявлено недоліки та перспективи формування сприятливих умов функціонування гастрономічного туристичного кластеру в регіоні. Визначено можливі проблеми, пов’язані зі створенням гастрономічного туристичного кластеру в межах Правобережного Полісся. У зв’язку з цим, розроблено методологію формування туристичної гастрономічної дестинації як середовища міжсуб’єктної взаємодії, результатом якої є пов’язаний гастрономічний туристичний продукт, спрямований на задоволення потреб конкретного сегменту споживачів.
Основным акцентом в статье является создание туристического кластера, который производит гастрономический туристический продукт на территории Правобережного Полесья. Опираясь на туристско-рекреационные ресурсы создан качественный гастрономический туристический продукт, который сможет конкурировать на глобальном рынке туристических услуг. Проведена инвентаризация туристических объектов, проанонсировано новые туристические маршруты и программы гастрономического направления. Есть попытки сформировать гастрономические туристические дестинации, которые будут оказывать положительный имидж в воображении туриста. Выявлены недостатки и перспективы формирования благоприятных условий функционирования гастрономического туристического кластера в регионе. Определены возможные проблемы, связанные с созданием гастрономического туристического кластера в пределах Правобережного Полесья. В связи с этим, разработана методология формирования туристической гастрономической дестинации как среды междусубъектного взаимодействия, результатом которой является, связаный гастрономический туристический продукт, направленный на удовлетворение потребностей конкретного сегмента потребителей.
The main accent in the article is the creation of a tourist cluster, which produces a gastronomic tourist product on the territory of the Right-bank Polissya. Based on the tourist-recreational resources, it has been created a high-quality gastronomic tourist product that can compete in a global market of tourist services. An inventory of the tourist objects was carried out, new tourist routes and gastronomic programs were announced. There are attempts to form gastronomic tourist destinations that will produce a positive image in the tourist's imagination. The disadvantages and prospects of the formation of favorable conditions for the functioning of the gastronomic tourist cluster in the region are revealed. Possible problems connected with creation of the gastronomic tourist cluster within the limits of the Right-bank Polissya are determined. In connection with it, the methodology of formation of tourist gastronomic destination as a medium of inter-subjective interaction, the result of which is a related gastronomic tourist product, aimed at meeting the needs of a specific segment of consumers.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/10903
ISSN: 1729-360Х
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
NVSNU_2019_9_11-16.pdf648,4 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет