DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
281 – Публічне управління та адміністрування >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/10963

Название: Становлення публічного маркетингу в умовах цифрової трансформації
Другие названия: Formation of public marketing in the conditions of digital transformation
Авторы: Власенко, О. П.
Vlasenko, O.
Ключевые слова: публічний маркетинг
public marketing
публічні послуги
public services
діджиталізація
digitalization
цифрова трансформація
digital transformation
«смарт сіті»
«smart city»
Дата публикации: 2020
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Власенко О. П. Становлення публічного маркетингу в умовах цифрової трансформації : кваліфікаційна робота : спец. 281 «Публічне управління та адміністрування» / Поліський нац. ун-т, каф. економічної теорії, інтелектуальної власності та публічного управління ; наук. кер. Захаріна О. В. – Житомир, 2020. – 38 с.
Аннотация: Визначено еволюцію концепції публічного маркетингу, проаналізовано детермінанти цифрової трансформації, проведено експлікацію комплексу публічного маркетингу. Здійснено діагностику споживчого портфелю, ідентифіковано джерела формування асортименту публічних послуг та проведена оцінка якісних параметрів публічного сервісу. Окреслені вектори розвитку публічного маркетингу в умовах цифрової трансформації, запропоновано стратегічні імперативи та розроблено механізм імплікації діджитал-платформи «Смарт Житомир».
The evolution of the concept of public marketing is determined, the determinants of digital transformation are analyzed, the explication of the complex of public marketing is carried out. The consumer portfolio was diagnosed, the sources of formation of the range of public services were identified and the quality parameters of the public service were assessed. The vectors of public marketing development in the conditions of digital transformation are outlined, strategic imperatives are offered and the mechanism of implication of the digital platform "Smart Zhytomyr" is developed.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/10963
Располагается в коллекциях:281 – Публічне управління та адміністрування

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Vlasenko_OP_KR_281_2020.pdf2,03 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет