DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут екології та лісу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1104

Название: Особливості використання інструментів екологічного маркетингу продукції рослинництва
Авторы: Ращенко, А. В.
Rashchenko, А.
Ключевые слова: екологічний маркетинг
органічна продукція
маркетинг
продукція рослинництва
Дата публикации: 2013
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Ращенко А. В. Особливості використання інструментів екологічного маркетингу продукції рослинництва / А. В. Ращенко // Наукові читання – 2013 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ. – Житомир : ЖНАЕУ, 2013. – Т. 1. – С. 139–143.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1104
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Naukovi_chut_2013_tom_1_139-143.pdf166,33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ