DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1114

Название: Маркетингова орієнтація обслуговуючих кооперативів та окремі проблемні аспекти їх функціонування
Авторы: Євчук, Л. А.
Ключевые слова: маркетинг
кооперація
малий бізнес
Дата публикации: 2012
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Євчук Л. А. Маркетингова орієнтація обслуговуючих кооперативів та окремі проблемні аспекти їх функціонування / Л. А. Євчук // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 77–82.
Аннотация: Сільськогосподарська кооперація як вид об’єднання виробників є необхідною українському селу й економіці країни в цілому. Вона забезпечує перехід виробників від виробничої орієнтації їх діяльності до маркетингової. Розкрито основні аспекти функціонування кооперативів та фактори, що гальмують процеси кооперації в Україні.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1114
ISBN: 978-966-8706-61-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_marketing_77-82.pdf208,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ