DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1123

Название: Обгрунтування напрямів формування системи маркетингу сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів
Авторы: Сенів, Р. В.
Петриняк, У. Я.
Ключевые слова: експортна орієнтованість
агробізнес
інфраструктура
трейдері
Дата публикации: 2012
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Сенів Р. В. Обгрунтування напрямів формування системи маркетингу сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів / Р. В. Сенів, У. Я. Петриняк // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 91–95.
Аннотация: Висвітлено економічні, організаційні та правові проблеми розвитку обслуговуючих кооперативів маркетингового напряму. Акцентовано увагу на питаннях маркетингової діяльності сільськогосподарських кооперативів, що є особливо актуально для сучасного етапу ринкової трансформації сільського господарства України.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1123
ISBN: 978-966-8706-61-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_marketing_91-95.pdf203,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ