DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1124

Название: Кооперативний маркетинг – стратегічні і тактичні орієнтири
Авторы: Булуй, О. Г.
Buluy, O.
Ключевые слова: агромаркетинг
агрохолдинги
малий бізнес
Дата публикации: 2012
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Булуй О. Г. Кооперативний маркетинг – стратегічні і тактичні орієнтири / О. Г. Булуй // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 82–86.
Аннотация: Визначено роль та значення кооперативного маркетингу. Обґрунтовано доцільність здійснення маркетингової діяльності сільськогосподарськими підприємствами шляхом об’єднання в маркетингові кооперативи.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1124
ISBN: 978-966-8706-61-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_marketing_82-86.pdf203,02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ