DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
051 – Економіка >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/11639

Название: Удосконалення цінової політики ФГ «Агроспівресурс» Романівського району Житомирської області в ринкових умовах
Другие названия: Price policy improvement of the farm «Agrospivresurs» Romaniv district of Zhytomyr region
Авторы: Сивковська, М. М.
Syvkovska, M.
Ключевые слова: ціни
prices
ціноутворення
pricing
цінова політика
price policy
сільськогосподарське підприємство
agricultural enterprise
Дата публикации: 2021
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Сивковська М. М. Удосконалення цінової політики ФГ «Агроспівресурс» Романівського району Житомирської області в ринкових умовах : кваліфікаційна робота : спец. 051 «Економіка» / Поліський нац. ун-т, каф. економіки і підприємництва ; наук. кер. Кільніцька О. С. – Житомир, 2021. – 55 с.
Аннотация: В роботі розкрито теоретичні основи управління ціновою політикою підприємства. Це зокрема основні поняття, функції та види цін в ринкових умовах. Наведено методологічні засади побудови концепції управління ціноутворенням. Висвітлено основні види цінової політики підприємства, надано їх характеристики та умови застосування. Здійснена оцінка господарської діяльності та управління ціновою політикою в фермерському господарстві «Агроспівресурс» Романівського району Житомирської області. Проаналізовано ресурсне забезпечення та витрати підприємства за 2017–2019 роки. Результати моніторингу цін на продукцію фермерського господарства та сільськогосподарської продукції в Україні дали можливість обґрунтувати цінову політику підприємства. Проведено розрахунки щодо визначення точки беззбитковості підприємства та рівня цін підтримки і еквівалентної ціни на зернову продукцію. Запропоновано напрями удосконалення управління ціновою політикою на продукцію підприємства.
The paper reveals the theoretical foundations of enterprise pricing policy management. It includes the basic concepts, functions and types of prices in market conditions. Methodological bases of management concept conctruction of pricing are resulted. The main types of pricing policy of the enterprise are highlighted, their characteristics and conditions of application are given. An assessment of economic activity and management of pricing policy in the farm «Agrospivresurs» Romaniv district of Zhytomyr region is performed. The resource provision and expenses of the enterprise for 2017–2019 are analyzed. The results of monitoring the prices of farm products and agricultural products in Ukraine provide an opportunity to justify the pricing policy of the enterprise. Calculations were made to determine the break-even point of the enterprise, the level of support prices and the equivalent price of grain products. The directions of price policy management improvment on production of the enterprise are offered.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/11639
Располагается в коллекциях:051 – Економіка

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Syvkovska_MM_KR_E_2021.pdf1,1 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет