Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
073 – Менеджмент >
Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс:
http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/11675
|
Название: | Управління конкурентоспроможністю молокопереробних підприємств в умовах світової пандемії |
Другие названия: | Management of competitiveness of dairy enterprises in a global pandemic |
Авторы: | Вайсберг, О. Ю. Weisberg, O. |
Ключевые слова: | конкуренція competition конкурентоспроможність competitiveness конкурентні переваги competitive advantages зовнішньоекономічна діяльність foreign economic activity продукція молокопереробних підприємств products of dairy enterprises підприємство enterprise |
Дата публикации: | 2021 |
Издатель: | Поліський національний університет |
Библиографическое описание: | Вайсберг О. Ю. Управління конкурентоспроможністю молокопереробних підприємств в умовах світової пандемії : кваліфікаційна робота : спец. 073 «Менеджмент» / Поліський нац. ун-т, каф. міжнародних економічних відносин та європейської інтеграції ; наук. кер. Данкевич В. Є. – Житомир, 2021. – 39 с. |
Аннотация: | У кваліфікаційній роботі здійснено узагальнення теоретико-методичних та практичних засад управління конкурентоспроможністю молокопереробних підприємств. Досліджено сутність поняття «конкурентоспроможність продукції», визначено методи оцінювання конкурентоспроможності продукції. У контексті кваліфікаційної роботи обґрунтовано підходи до визначення параметрів конкурентоспроможності продукції молокопереробних підприємств.
Визначено ефективність господарської діяльності та експортного потенціалу молокопереробних підприємств. Здійснено оцінку конкурентоспроможності продукції та механізмів її підвищення. Досліджено ринок виробників молочної продукції та здійснено вибір стратегії підвищення конкурентоспроможності продукції в умовах світової пандемії. In the qualification work the generalization of theoretical-methodical and practical bases of management of competitiveness of the milk-processing enterprises is carried out. The essence of the concept of «product competitiveness» is investigated, the methods of product competitiveness assessment are determined. In the context of qualification work, approaches to determining the parameters of competitiveness of dairy products are substantiated. The efficiency of economic activity and export potential of milk processing enterprises is determined. An assessment of the competitiveness of products and mechanisms for its improvement. The market of dairy producers is studied and the choice of strategy of increase of competitiveness of production in the conditions of the world pandemic is carried out. |
URI: | http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/11675 |
Располагается в коллекциях: | 073 – Менеджмент
|
Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.
|