DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
073 – Менеджмент >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/11713

Название: Управління конкурентною політикою підприємств пивоварної галузі на внутрішньому та зовнішньому ринку
Другие названия: Management of brewing industry enterprise competition policy in the domestic and foreign markets
Авторы: Домбровський, Р. О.
Dombrovskiy, R.
Ключевые слова: управління
management
конкурентна політика
competition policy
конкурентна стратегія
competitive strategy
пивоварне підприємство
brewery enterprise
Дата публикации: 2020
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Домбровський Р. О. Управління конкурентною політикою підприємств пивоварної галузі на внутрішньому та зовнішньому ринку : кваліфікаційна робота : спец. 073 «Менеджмент» / Поліський нац. ун-т, каф. міжнародних економічних відносин та європейської інтеграції ; наук. кер. Прокопчук О. А. – Житомир, 2020. – 30 с.
Аннотация: Досліджено теоретико-методичні та прикладні засади управління конкурентною політикою пивоварних підприємств на внутрішньому та зовнішньому ринку. На основі узагальнення теоретико-методологічних підходів до визначення сутності основних понять проблеми дослідження удосконалено трактування поняття «конкурентна політика». Здійснено аналіз тенденцій розвитку ринку пива в Україні, визначено конкурентні позиції основних суб’єктів на ринку. Обґрунтовано пропозиції щодо удосконалення конкурентної політики та стратегії пивоварних підприємств на національному та світовому ринку.
The theoretical, methodological and applied principles of managing breweries enterprises competition policy are investigated. On the basis of generalization of theoretical and methodological approaches to defining the essence of the basic concepts of the research problem, the interpretation of the concept of «competition policy» has been improved. The current state and development tendencies of the beer market in Ukraine are analyzed. The competitive positions of the basic subjects in the market are defined. The proposals for improving the competition policy and strategy of breweries enterprises in the national and world markets are substantiated.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/11713
Располагается в коллекциях:073 – Менеджмент

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Dombrovskiy_RV_KR_073_2020.pdf894,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет