DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти >
122 – Комп'ютерні науки >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/11882

Название: Інформаційна система контролю якості надання послуг КП «Зеленбуд» Житомирської міської ради
Другие названия: Information system of quality control of providing services of KP «Zelenbud» of Zhytomyr city council
Авторы: Верболоз, А. П.
Verboloz, A.
Ключевые слова: система відгуків
feedback system
інформаційна система
information system
контроль якості
quality control
сервіс
service
Issue Date: 2021
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Верболоз А. П. Інформаційна система контролю якості надання послуг КП «Зеленбуд» Житомирської міської ради : кваліфікаційна робота : спец. 122 «Комп’ютерні науки» / Поліський нац. ун-т, каф. комп'ют. технологій і моделювання систем ; наук. кер. Ковбасюк С. В. – Житомир, 2021. – 25 с.
Аннотация: В кваліфікаційній роботі викладено етапи побудови та інтеграції інформаційної системи контролю якості надання послуг КП «Зеленбуд» Житомирської міської ради. Аналіз галузі надання послуг комунальними підприємствами показав, що наявність інформаційних систем контролю якості з можливостями створення відгуків та звітів про виконання задач значно підвищує ефективність роботи подібних підприємств та створює можливість зворотного зв’язку з населенням для підвищення якості надавання послуг. У ході виконання роботи було розроблено та інтегровано інформаційну систему контролю якості надання послуг КП «Зеленбуд» Житомирської міської ради з використанням інноваційних підходів та залучення додаткових сервісів. Реалізовано функціонал додавання анонімних відгуків про якість наданих послуг, публікації звітів про проекти, представлення статистики загальної кількості та виконаних задач, публікації задач за категоріями. Проект реалізовано у повній мірі та представлено для публічного використання.
The qualification work outlines the stages of construction and integration of the information system of quality control of services provided by KP "Zelenbud" of Zhytomyr City Council. Analysis of the service sector by utilities has shown that the availability of quality control information systems with the ability to generate feedback and reports on the implementation of tasks significantly increases the efficiency of such enterprises and creates feedback with the public to improve the quality of services. In the course of the work, an information system for quality control of services provided by KP "Zelenbud" of Zhytomyr City Council was developed and integrated using innovative approaches and involvement of additional services. The functionality of adding anonymous feedback on the quality of services provided, publishing project reports, presenting statistics on the total number and completed tasks, publishing tasks by category has been implemented. The project has been fully implemented and presented for public use.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/11882
Appears in Collections:122 – Комп'ютерні науки

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Verboloz AP KR 122 2021.pdf1,03 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2021 Polissia University