DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Обліку та фінансів >
Кафедра бухгалтерського обліку, оподаткування та аудиту >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/11916

Название: Формування професійної етики майбутніх бухгалтерів як важливої складової професійної компетентності
Другие названия: Формирование профессиональной этики будущих бухгалтеров как важной составляющей профессиональной компетентности
Formation of professional ethics of future accountants as an important component of professional competence
Авторы: Вітер, С. А.
Витер, С. А.
Viter, S.
Ключевые слова: професійна етика
профессиональная этика
professional ethics
бухгалтер
accountan
інтерактивні методи навчання
интерактивные методы обучения
interactive teaching methods
професійна компетентність
профессиональная компетентность
professional competence
міжнародний стандарт освіти
международный стандарт образования
international standard of education
Issue Date: 2019
Издатель: Національна металургійна академія України
Библиографическое описание: Вітер С. А. Формування професійної етики майбутніх бухгалтерів як важливої складової професійної компетентності / С. А. Вітер // Сучасні проблеми обліку, аналізу, аудиту й оподаткування суб’єктів господарської діяльності: теоретичні, практичні та освітянські аспекти : зб. наук. пр. за матеріалами ІІІ Всеукр. наук.-практ. конф., 28-29 берез. 2019 р. – Дніпро : НМетАУ, 2019. – Ч. 2. – С. 525–528.
Аннотация: Нові економічні умови господарювання висувають високі вимоги до рівня професійних знань і вмінь бухгалтера, роль якого є суспільно значимою, що має на увазі прийняття на себе обов'язку діяти в інтересах суспільства, яке покладаються на об'єктивність, незалежність і чесність професійних бухгалтерів. Саме це актуалізує проблему формування етики професійного бухгалтера, розв’язання якої сприяє завоюванню довіри споживачів бухгалтерської інформації і, як наслідок, забезпечення ефективності ринку бухгалтерських послуг. Міжнародний стандарт освіти (МСО 4) «Професійні цінності, етика і відносини» визначає результати навчання, які повинен продемонструвати наприкінці виконання освітньої професійної програми претендент на присвоєння кваліфікації професійного бухгалтера у зазначеній сфері, а саме: пояснення природи етики та її ролі в професії, в бізнесі та ефективного управління; пояснення переваг і недоліків підходів до етики; аналіз альтернативних варіантів дій і визначення їх етичних наслідків; застосування фундаментальних етичних принципів; застосування відповідних етичних вимог до професійної поведінки при дотриманні стандартів, аналіз наслідків неетичної поведінки для людини, професії і громадськості [1].
Новые экономические условия хозяйствования предъявляют высокие требования к уровню профессиональных знаний и умений бухгалтера, роль которого является общественно значимой, что подразумевает принятие на себя обязанности действовать в интересах общества, которое полагается на объективность, независимость и честность профессиональных бухгалтеров. Именно это актуализирует проблему формирования этики профессионального бухгалтера, решение которой способствует завоеванию доверия потребителей бухгалтерской информации и, как следствие, обеспечение эффективности рынка бухгалтерских услуг. Международный стандарт образования (МСО 4) «Профессиональные ценности, этика и отношения» определяет результаты обучения, которые должен продемонстрировать в конце выполнения образовательной профессиональной программы претендент на присвоение квалификации профессионального бухгалтера в указанной сфере, а именно: объяснение природы этики и ее роли в профессии, в бизнесе и эффективном управлении; объяснение преимуществ и недостатков подходов к этике; анализ альтернативных вариантов действий и определение их этических последствий; применение фундаментальных этических принципов; применение соответствующих этических требований к профессиональному поведению при соблюдении стандартов, анализ последствий неэтичного поведения для человека, профессии и общественности [1].
The new economic conditions place high demands on the level of professional knowledge and skills of an accountant, whose role is socially significant, which implies taking on the obligation to act in the interests of society, which relies on objectivity, independence and honesty of professional accountants. This is what actualizes the problem of forming the ethics of a professional accountant, the solution of which contributes to gaining the trust of consumers of accounting information and, as a consequence, ensuring the efficiency of the accounting services market. International Education Standard (IES 4) "Professional Values, Ethics and Relationships" defines the learning outcomes that must be demonstrated at the end of the professional education program by a candidate for professional qualification in this field, namely: explanation of the nature of ethics and its role in the profession. business and effective management; explanation of the advantages and disadvantages of approaches to ethics; analysis of alternative actions and determination of their ethical consequences; application of fundamental ethical principles; application of appropriate ethical requirements for professional conduct in compliance with standards, analysis of the consequences of unethical behavior for the individual, profession and the public [1].
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/11916
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
SPOAAO_2019_525-528.pdf217,23 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2021 Polissia University