DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Періодичні видання >
Наукові горизонти >
2021, т. 24, № 10 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/13038

Название: Teff production and marketing nexus: an insight from Dera, North West Ethiopia
Другие названия: Взаємозв’язок виробництва та маркетингу теф на прикладі району Дера, Північно-Західна Ефіопія
Авторы: Amare, M.
Амаре, М. Н.
Ключевые слова: storage
зберігання
price
ціна
revenue
дохід
ordinary least square
звичайний найменший квадрат
intensity
інтенсивність
Дата публикации: 2021
Издатель: Поліський національний університет
Библиографическое описание: Amare M. Teff production and marketing nexus: an insight from Dera, North West Ethiopia / M. Amare // Scientific Horizons. – 2021. – Vol. 24, No. 10. – P. 83–96.
Аннотация: Although some production and marketing restrictions are barely defined, Dera area is a potential teff producer in Ethiopia’s Southern Gondar zone. The study analysed teff production, focusing on factors that affect the volume of teff sold, based on data collected from household surveys, respondent interviews, and focus group discussions. Both descriptive and econometric analyses were used. The results show that teff grown in the study area is mixed, practised by 34.5% of households, followed by red teff (32.16%) with commonly used storage facilities such as Gota, Gotera, and Sack. In terms of marketing, the results show that 57.7% of teff produced in the 2019 sowing season was delivered to the market through rural retailers, wholesalers, and directly from producers to consumers. The result of the ordinary least squares estimates of the multiple linear regression model indicates the gender of the head of household, the experience of the head of household, the amount of teff produced, the lag in the market price of teff, on-farm income, in addition to payment outside the teff farm, positively affects the volume of teff sales. In contrast, livestock ownership and distance from the market have a negative and considerable impact. The paper also examines the main limitations and opportunities faced by farmers. The lack of an organised market and price setting is the most common limitation for farmers in the marketing system. Therewith, fraud and fluctuations in supply and demand, as well as insufficient working capital are considerable limitations for traders. However, the growth of urbanisation, continued price increases, and government investment in infrastructure development are great opportunities for both farmers and merchants. Thus, to have better results in the teff market, it is necessary to implement improved negotiation power, accurate market information, and infrastructure development. This study dictates a large number of further studies related to the impact of urbanisation on the consumption of processed teff products.
Незважаючи на те, що деякі виробничі та маркетингові обмеження ледве визначені, район Дера єпотенційним виробником тефу в зоні Південного Гондару Ефіопії. У дослідженні проаналізовано виробництво теф, зосереджено увагу на факторах, які впливають на обсяг проданого тефу, на основі даних, зібраних з опитувань домогосподарств, інтерв’ю респондентів та обговорень у фокус-групах. Для аналізу даних використовувалися як описовий, так і економетричний аналізи. Результати показують, що теф, вирощений на досліджуваній території,є змішаним, який практикується в 34,5 % домогосподарств, за ним слідує червоний теф (32,16 %) із загальновживаними сховищами, такими як Гота, Готера та Сак. З точки зору маркетингу, результати показують, що 57,7 % тефу, виробленого в посівний сезон 2019 року, постачалося на ринок через сільських роздрібних торговців, оптових торговців і безпосередньо від виробників до споживачів. Результат оцінок за методом найменших квадратів моделі множинної лінійної регресії вказує на стать і досвід голови домогосподарства, кількість виробленого тефу, відставання ринкової ціни на теф, внутрішньогосподарський дохід, крім оплати за межами ферми тефу, позитивно впливає на обсяги реалізації тефу. Навпаки, володіння худобою та віддаленість від ринку мають негативний і значний вплив. У статті також розглядаються основні обмеження та можливості, з якими стикаються фермери. Відсутність організованого ринку та встановлення цін є найбільш поширеним обмеженням для фермерів у системі маркетингу. Водночас шахрайство, коливання попиту та пропозиції, а також недостатній оборотний капітал є значними обмеженнями для трейдерів. Однак зростання урбанізації, постійне підвищення цін та державні інвестиції в розвиток інфраструктури є великими можливостями як для фермерів, так і для торговців. Отже, щоб досягти кращих результатів на ринку тефу, необхідно впровадити окращені можливості переговорів, точну інформацію про ринок і розвиток інфраструктури. Це дослідження диктує велику кількість подальших досліджень, пов’язаних з впливом урбанізації на споживання перероблених продуктів теф.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/13038
ISSN: 2663-2144
Располагается в коллекциях:2021, т. 24, № 10

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
SH_2021_24_10_83-96.pdf1,98 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет