DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1367

Название: Методы организации кампании по продвижению функциональных продуктов питания
Авторы: Карпенко, Е. М.
Трусь, Ю. А.
Ключевые слова: функціональні продукти харчування
комунікаційна кампанія
дегустація продуктів
інтегровані маркетингові комунікації
мерчендайзинг
Issue Date: 2014
Издатель: Полісся
Библиографическое описание: Карпенко Е. М. Методы организации кампании по продвижению функциональных продуктов питания / Е. М. Карпенко, Ю. А. Трусь // Органічне виробництво і продовольча безпека : [зб. матеріалів доп. учасн. ІІ Міжнар. наук.-практ. конф.]. – Житомир : Полісся, 2014. – С. 118–121.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1367
ISBN: 978-966-655-728-8
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Organic_2014_118-121.pdf161,03 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU