DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/1464

Название: Система маркетингових досліджень обслуговуючих кооперативів
Авторы: Волкова, І. М.
Volkova, І.
Ключевые слова: аграрний сектор
товаровиробники
дорадництво
Дата публикации: 2012
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Волкова І. М. Система маркетингових досліджень обслуговуючих кооперативів / І. М. Волкова // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 122–126.
Аннотация: Визначено роль обслуговуючої кооперації в процесі розв’язання проблем аграрного сектора економіки. Представлено напрями інформаційного забезпечення господарської діяльності членів кооперативів. Обґрунтовано важливість аграрного дорадництва як джерела забезпечення дрібних та середніх товаровиробників інформацією.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1464
ISBN: 978-966-8706-61-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_marketing_122-126.pdf208,27 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет