DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1466

Название: Вплив маркетингу на розвиток сільськогосподарського кооперативного сектора
Авторы: Фінашина, Г. В.
Finashyna, G.
Ключевые слова: сучасний бізнес
концепція
стратегія маркетингу
конкуренція
Дата публикации: 2012
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Фінашина Г. В. Вплив маркетингу на розвиток сільськогосподарського кооперативного сектора / Г. В. Фінашина // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 114–117.
Аннотация: Визначено сутність маркетингу та його основні концепції. З’ясовано причини недостатнього використання маркетингу у сільськогосподарському кооперативному секторі. Запропоновано можливі альтернативи для кооперації у сфері маркетингу.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1466
ISBN: 978-966-8706-61-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_marketing_114-117.pdf202,92 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ