DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1467

Название: Місце і роль маркетингового аудиту в системі управління обслуговуючих кооперативів
Авторы: Корягіна, С. В.
Корягін, М. В.
Ключевые слова: маркетинг
фінансова звітність
індукція
дедукція
Дата публикации: 2012
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Корягіна С. В. Місце і роль маркетингового аудиту в системі управління обслуговуючих кооперативів / С. В. Корягіна, М. В. Корягін // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 108–113.
Аннотация: Визначено роль маркетингового аудиту у маркетинговій діяльності обслуговуючої кооперації. Здійснено порівняльну оцінку маркетингового та фінансового аудитів. Проаналізовано існуючі підходи щодо місця, яке займає маркетинговий аудит у маркетинговій діяльності підприємств.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1467
ISBN: 978-966-8706-61-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_marketing_108-113.pdf210,74 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ