DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1584

Название: Засадничі підходи до створення обслуговуючого кооперативу
Авторы: Павленчик, Н. Ф.
Pavlenchik, N.
Ключевые слова: аграрний сектор
абстракція
сходження
товаровиробники
Дата публикации: 2012
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Павленчик Н. Ф. Засадничі підходи до створення обслуговуючого кооперативу / Н. Ф. Павленчик // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 190–194.
Аннотация: Розглядаються засадничі підходи до створення сільськогосподарського обслуговуючого кооперативу.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1584
ISBN: 978-966-8706-61-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_marketing_190-194.pdf202,69 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ