DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1600

Название: Особливості експорту овочевої продукцї споживчою кооперацією України в останні роки НЕПу
Авторы: Оніпко, Т. В.
Ключевые слова: експорт
овочева продукція
кооперативний ринок
Дата публикации: 2012
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Оніпко Т. В. Особливості експорту овочевої продукцї споживчою кооперацією України в останні роки НЕПу / Т. В. Оніпко // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 381–386.
Аннотация: Висвітлено внесок споживчої кооперації України у розширення експорту овочевої продукції упродовж другої половини 1920-х рр. Акцентовано на тому, що з метою завоювання закордонних ринків кооператорам доводилося брати до уваги потреби місцевих споживачів та сезонну кон’юнктуру на ту чи іншу овочеву продукцію.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1600
ISBN: 978-966-8706-61-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_marketing_381-386.pdf210,21 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ