DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій555 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1723

Название: Формування маркетингової кооперації в плодоовочевому підкомплексі
Авторы: Соловйов, І. О.
Ключевые слова: маркетинговий інструментарій
маркетинг
товаровиробники
Дата публикации: 2012
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Соловйов І. О. Формування маркетингової кооперації в плодоовочевому підкомплексі / І. О. Соловйов // Кооперативний маркетинг в агробізнесі: проблеми і перспективи розвитку в Україні : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., присвяч. Міжнар. року кооперативів, 5–7 квіт. 2012 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2012. – С. 279–283.
Аннотация: Розкрито сутність та економічний зміст маркетингової кооперації у плодоовочівництві. Виділено основні ознаки маркетингового обслуговуючого кооперативу, основні принципи його роботи, характерні ознаки і критерії у контексті становлення ринкового механізму економічних відносин на селі.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1723
ISBN: 978-966-8706-61-5
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій555

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_marketing_279-283.pdf204,12 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ