DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1742

Название: Теоретичні основи вертикальних маркетингових систем
Авторы: Левківська, Л. М.
Levkivska, L.
Ключевые слова: розподіл продукції
товаровиробники
частка ринку
рівень обслуговування
Issue Date: 2013
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Левківська Л. М. Теоретичні основи вертикальних маркетингових систем / Л. М. Левківська // Наукові читання – 2013 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ. – Житомир : ЖНАЕУ, 2013. – Т. 2. – С. 271–274.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1742
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Naukovi_chut_2013_tom_2_271-274.pdf165,34 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2021 Polissia University