DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1768

Название: Маркетингове супроводження діяльності підприємств агрохімічного сервісу
Авторы: Тарасович, Л. В.
Tarasovych, L.
Ключевые слова: маркетинговий підхід
трудові ресурси
концепції управління
засади маркетингу
маркетингова діяльність
теоретико-методологічні аспекти
Дата публикации: 2013
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Тарасович Л. В. Маркетингове супроводження діяльності підприємств агрохімічного сервісу / Л. В. Тарасович // Наукові читання – 2013 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ. – Житомир : ЖНАЕУ, 2013. – Т. 2. – С. 299–301.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1768
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Naukovi_chut_2013_tom_2_299-301.pdf143,25 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ