DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1769

Название: Впровадження маркетингу в діяльність сучасних аграрних підприємств
Авторы: Буднік, О. М.
Budnik, O.
Ключевые слова: споживний ринок
нові товари
маркетингова діяльність
аграрне виробництво
Issue Date: 2013
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Буднік О. М. Впровадження маркетингу в діяльність сучасних аграрних підприємств / О. М. Буднік // Наукові читання – 2013 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ. – Житомир : ЖНАЕУ, 2013. – Т. 2. – С. 301–304.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1769
Appears in Collections:Матеріали конференцій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Naukovi_chut_2013_tom_2_301-304.pdf158,34 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2021 Polissia University