DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1772

Название: Інтернет-реклама як перспективний напрям розвитку ринку продуктів інтелектуальної власності
Авторы: Ходаківський, Є. І.
Khodakivskyi, E.
Скарга, Д. С.
Ключевые слова: інформаційні технології
частка капіталу
інтелектуальна власність
інтернет-технології
Дата публикации: 2013
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Ходаківський Є. І. Інтернет-реклама як перспективний напрям розвитку ринку продуктів інтелектуальної власності / Є. І. Ходаківський, Д. С. Скарга // Наукові читання – 2013 : наук.-теорет. зб. / ЖНАЕУ. – Житомир : ЖНАЕУ, 2013. – Т. 2. – С. 330–332.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/1772
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Naukovi_chut_2013_tom_2_330-332.pdf148,73 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ