DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2011, № 1 (28), т. 2 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/220

Название: Теоретико-методологічні засади формування маркетингової інформаційної системи сільськогосподарських підприємств
Другие названия: The theoretical and methodological principles of forming of marketing informative system of agricultural enterprises
Авторы: Волкова, І. М.
Volkova, І.
Дата публикации: 2011
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Волова І. М. Теоретико-методологічні засади формування маркетингової інформаційної системи сільськогосподарських підприємств / І. М. Волкова // Вісник ЖНАЕУ. – 2011. – № 1, т. 2. – С. 24–31.
Аннотация: Визначено роль інформаційної підтримки процесу прийняття управлінських рішень сільськогосподарськими підприємствами. Досліджено процес становлення концепції маркетингової інформаційної системи. Розглянуто сутність та складові інформаційної маркетингової системи аграрних підприємств.
Описание: The role of informative support of process of acceptance of administrative decisions is certain by agricultural enterprises. Becoming of conception of the marketing informative system is investigational. Essence and constituents of the informative marketing system of agrarian enterprises are considered.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/220
Располагается в коллекциях:2011, № 1 (28), т. 2

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Volkova_I_The_theoretical_and_methodological_principles.pdf203,66 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ