DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2011, № 1 (28), т. 2 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/220

Название: Теоретико-методологічні засади формування маркетингової інформаційної системи сільськогосподарських підприємств
Другие названия: The theoretical and methodological principles of forming of marketing informative system of agricultural enterprises
Авторы: Волкова, І. М.
Volkova, І.
Issue Date: 2011
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Волова І. М. Теоретико-методологічні засади формування маркетингової інформаційної системи сільськогосподарських підприємств / І. М. Волкова // Вісник ЖНАЕУ. – 2011. – № 1, т. 2. – С. 24–31.
Аннотация: Визначено роль інформаційної підтримки процесу прийняття управлінських рішень сільськогосподарськими підприємствами. Досліджено процес становлення концепції маркетингової інформаційної системи. Розглянуто сутність та складові інформаційної маркетингової системи аграрних підприємств.
Описание: The role of informative support of process of acceptance of administrative decisions is certain by agricultural enterprises. Becoming of conception of the marketing informative system is investigational. Essence and constituents of the informative marketing system of agrarian enterprises are considered.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/220
Appears in Collections:2011, № 1 (28), т. 2

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Volkova_I_The_theoretical_and_methodological_principles.pdf203,66 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU