DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >

Statistics

Total Visits

Views
Теоретико-методологічні засади формування маркетингової інформаційної системи сільськогосподарських підприємств 445

Total Visits per Month

Ноябрь 2018 Декабрь 2018 Январь 2019 Февраль 2019 Март 2019 Апрель 2019 Май 2019
Теоретико-методологічні засади формування маркетингової інформаційної системи сільськогосподарських підприємств 11 1 8 0 0 0 4

File Downloads

Views
Volkova_I_The_theoretical_and_methodological_principles.pdf 438

Top Country Views

Views
Russia 15
United States 6
Germany 4
Italy 2
Canada 1
China 1
France 1
Ukraine 1

Top City Views

Views
Mountain View 3
Sunnyvale 2
Beijing 1
Montréal 1
Redmond 1
Saint Petersburg 1

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU