DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2011, № 1 (28), т. 2 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/226

Название: Маркетингові технології ідентифікації профілю споживача на ринку кондитерських виробів
Другие названия: The marketing technologies identification of consumer profile on the market of confectionary
Авторы: Власенко, О. П.
Vlasenko, О.
Дата публикации: 2011
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Власенко О. П. Маркетингові технології ідентифікації профілю споживача на ринку кондитерських виробів / О. П. Власенко // Вісник ЖНАЕУ. – 2011. – № 1, т. 2. – С. 73–80.
Аннотация: Визначено роль маркетингових технологій в умовах ринку споживача. Представлено результати маркетингових досліджень, які ідентифікують профіль сучасного споживача кондитерських виробів в Україні. Обґрунтована необхідність застосування синтетичних та інтерактивних інструментів маркетингових комунікацій підприємствами кондитерської галузі.
Описание: The author described the role of marketing technologies under the terms of market for consumers. She also presents the results of the market research, which identify the profile of modern consumer of confectionery products in Ukraine. The necessity for synthetic instruments and interactive marketing communications for confectionery industry are substantiated.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/226
Располагается в коллекциях:2011, № 1 (28), т. 2

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Vlasenko_O_The_marketing_technologies_identification_of_consumer.pdf297,7 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет