DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2011, № 1 (28), т. 2 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/226

Название: Маркетингові технології ідентифікації профілю споживача на ринку кондитерських виробів
Другие названия: The marketing technologies identification of consumer profile on the market of confectionary
Авторы: Власенко, О. П.
Vlasenko, О.
Issue Date: 2011
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Власенко О. П. Маркетингові технології ідентифікації профілю споживача на ринку кондитерських виробів / О. П. Власенко // Вісник ЖНАЕУ. – 2011. – № 1, т. 2. – С. 73–80.
Аннотация: Визначено роль маркетингових технологій в умовах ринку споживача. Представлено результати маркетингових досліджень, які ідентифікують профіль сучасного споживача кондитерських виробів в Україні. Обґрунтована необхідність застосування синтетичних та інтерактивних інструментів маркетингових комунікацій підприємствами кондитерської галузі.
Описание: The author described the role of marketing technologies under the terms of market for consumers. She also presents the results of the market research, which identify the profile of modern consumer of confectionery products in Ukraine. The necessity for synthetic instruments and interactive marketing communications for confectionery industry are substantiated.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/226
Appears in Collections:2011, № 1 (28), т. 2

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Vlasenko_O_The_marketing_technologies_identification_of_consumer.pdf297,7 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU