DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2011, № 1 (28), т. 2 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/227

Название: Брендинг як маркетинговий інструмент управління підприємством
Другие названия: Enterprises branding as the element of enterprises marketing management
Авторы: Буднік, О. М.
Budnik, O.
Issue Date: 2011
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Буднік О. М. Брендинг як маркетинговий інструмент управління підприємством / О. М. Буднік // Вісник ЖНАЕУ. – 2011. – № 1, т. 2. – С. 80–86.
Аннотация: Стаття присвячена дослідженню питання брендінгу підприємства. Особлива увага приділена вивченню сучасного трактування поняття «бренд». Підкреслюється необхідність розробки брендів для вітчизняних підприємств, що сприятиме їх адаптації до роботи в ринкових умовах та підвищенню ефективності діяльності в перспективі.
Описание: The paper presents the investigation of branding as the element of marketing. The special attention is paid to the modern interpretation “brand”. Consideration is given to the necessity of update enterprises branding that intensifying their market activity adaptation as well as increasing their effectiveness in future.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/227
Appears in Collections:2011, № 1 (28), т. 2

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Budnik_O_Enterprises_branding_as_the_element_of_enterprises_marketing.pdf205,9 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU