DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Науково-інноваційний інститут економіки і агробізнесу >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2657

Название: Формування вертикальних маркетингових систем на основі кооперації
Авторы: Левківська, Л. М.
Levkivska, L.
Ключевые слова: аграрна економіка
маркетинг
сільськогосподарська обслуговуюча кооперація
Дата публикации: 2013
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Левківська Л. М. Формування вертикальних маркетингових систем на основі кооперації / Л. М. Левківська // Кооперативні читання: 2013 : матеріали Всеукр. наук.-практ. конф., 4–6 квіт. 2013 р. – Житомир : ЖНАЕУ, 2013. – С. 214–218.
Аннотация: Визначено сутність вертикальних маркетингових систем, обґрунтовано роль та місце сільськогосподарської обслуговуючої кооперації у їх формуванні. Проаналізовано сучасний стан розвитку сільськогосподарських обслуговуючих кооперативів.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2657
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Cooperative_2013_214-218.pdf208,33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ