DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2013, № 1-2 (37), т. 2 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2751

Название: Особливості планування міжнародного маркетингу аграрних підприємств
Другие названия: The plan for the international marketing of agricultural enterprises as ensuring the condition of their effective development
Авторы: Зіновчук, В. В.
Zinovchuk, V.
Тарасович, Л. В.
Tarasovych, L.
Костюченко, А. С.
Kostyuchenko, A.
Ключевые слова: цільові ринки
міжнародні ринки
сучасна економічна теорія
проблеми збуту
Issue Date: 2013
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Зіновчук В. В. Особливості планування міжнародного маркетингу аграрних підприємств / В. В. Зіновчук, Л. В. Тарасович, А. С. Костюченко // Вісник ЖНАЕУ. – 2013. – № 1/2 (37), т. 2. – С. 100–107.
Аннотация: Обґрунтована необхідність планування міжнародного маркетингу при виході суб’єктів господарювання на зовнішні ринки. Визначено особливості та фактори впливу на планування міжнародного маркетингу аграрних підприємств. Розроблено схему формування й реалізації стратегії міжнародного маркетингу аграрних підприємств.
Описание: The necessity of marketing planning at exit of economic entities on the foreign markets. The features and factors of influence on the marketing planning of agricultural enterprises. The scheme of formation and realization of international marketing strategies of agricultural enterprises.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2751
Appears in Collections:2013, № 1-2 (37), т. 2

Files in This Item:

File Description SizeFormat
VZNAU_2013_1-2_2_100-107.pdf645,02 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2021 Polissia University