DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2013, № 1-2 (37), т. 2 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2751

Название: Особливості планування міжнародного маркетингу аграрних підприємств
Другие названия: The plan for the international marketing of agricultural enterprises as ensuring the condition of their effective development
Авторы: Зіновчук, В. В.
Zinovchuk, V.
Тарасович, Л. В.
Tarasovych, L.
Костюченко, А. С.
Kostyuchenko, A.
Ключевые слова: цільові ринки
міжнародні ринки
сучасна економічна теорія
проблеми збуту
Дата публикации: 2013
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Зіновчук В. В. Особливості планування міжнародного маркетингу аграрних підприємств / В. В. Зіновчук, Л. В. Тарасович, А. С. Костюченко // Вісник ЖНАЕУ. – 2013. – № 1/2 (37), т. 2. – С. 100–107.
Аннотация: Обґрунтована необхідність планування міжнародного маркетингу при виході суб’єктів господарювання на зовнішні ринки. Визначено особливості та фактори впливу на планування міжнародного маркетингу аграрних підприємств. Розроблено схему формування й реалізації стратегії міжнародного маркетингу аграрних підприємств.
Описание: The necessity of marketing planning at exit of economic entities on the foreign markets. The features and factors of influence on the marketing planning of agricultural enterprises. The scheme of formation and realization of international marketing strategies of agricultural enterprises.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2751
Располагается в коллекциях:2013, № 1-2 (37), т. 2

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
VZNAU_2013_1-2_2_100-107.pdf645,02 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ