DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2013, № 1-2 (37), т. 2 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2752

Название: CRM-концепція як інструмент бізнес-маркетингу для підприємств АПК
Другие названия: The CRM-concept as a business-marketing instrument for AIC enterprises
Авторы: Власенко, О. П.
Vlasenko, О.
Ключевые слова: вітчизняний бізнес
світовий ринок
статус підприємства
економічна література
Дата публикации: 2013
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Власенко О. П. CRM-концепція як інструмент бізнес-маркетингу для підприємств АПК / О. П. Власенко // Вісник ЖНАЕУ. – 2013. – № 1/2 (37), т. 2. – С. 107–117.
Аннотация: Обумовлено значення концепції управління взаємовідносинами з клієнтом як інструменту бізнес-маркетингу та визначено її ключові елементи. Представлено результати досліджень рівнів виконання домовленостей контрагентами аграріїв в умовах ринку організацій. Обґрунтована необхідність впровадження CRM-концепції для підприємств вітчизняного АПК з метою підвищення ефективності контрактації для всіх учасників ринку.
Описание: The importance of the concept of customer relationship management as an instrument of business-marketing is stipulated and its key elements are determined. The results of the investigation related to the levels of carrying out agreements by agrarian counter agents under the conditions of organizations market are suggested. The necessity of introducing the CRM-concept for the national AIC enterprises with the aim of enhancing the efficiency of contracting for all market participants is substantiated.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2752
Располагается в коллекциях:2013, № 1-2 (37), т. 2

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
VZNAU_2013_1-2_2_107-117.pdf753,39 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ