DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2013, № 1-2 (37), т. 2 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2758

Название: Двоїста структура бренду компанії як роботодавця
Другие названия: The dual structure of the company’s employer brand
Авторы: Мокіна, С. М.
Mokina, S.
Ключевые слова: внутрішній бренд
формування залученості співробітників
імідж роботодавця
зовнішній бренд компанії
Issue Date: 2013
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Мокіна С. М. Двоїста структура бренду компанії як роботодавця / С. М. Мокіна // Вісник ЖНАЕУ. – 2013. – № 1/2 (37), т. 2. – С. 124–131.
Аннотация: Запропоновано авторський підхід до структури бренду компанії як роботодавця як до такої, що має двоїстий характер. Двоїстість бренду компанії як роботодавця визначається формуванням його для двох цільових аудиторій спеціалістів на ринку праці – внутрішніх та зовнішніх. У статті автором проаналізовані цілі, інструменти формування та комунікації й результати формування бренду роботодавця для внутрішніх та зовнішніх цільових груп працівників. На основі цього розроблено загальну структуру двоїстого характеру бренду компанії як роботодавця.
Описание: The author's approach to the structure of company's employer brand which has dual character is presented in the article. The duality of company's employer brand is determined by its formation for the two target groups of specialists in the labor market - internal and external. In this article the author analyzes aims and tools of communication and development and the results of employer brand formation for internal and external target groups of workers. On this basis, the general structure of the company's employer brand dual character is developed.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2758
Appears in Collections:2013, № 1-2 (37), т. 2

Files in This Item:

File Description SizeFormat
VZNAU_2013_1-2_2_124-131.pdf242,33 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2021 Polissia University