DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2014, № 1-2 (43), т. 2 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2767

Название: Використання ко-брендингу в сільськогосподарській кооперації
Другие названия: Applying co-branding in agricultural cooperation
Авторы: Гуля, Ю. В.
Gulya, Yu.
Ключевые слова: обслуговуючі кооперативи
agricultural service cooperatives
ко-брендинг
co-branding
подвійний маркетинг
dual marketing
крос-маркетинг
crossmarketing
коаліційна програма лояльності
coalition loyalty program
спільний вертикальний і горизонтальний брендинг
vertical and horizontal cooperative branding
ко-брендингові технології
co-branding technologies
Дата публикации: 2014
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Гуля Ю. В. Використання ко-брендингу в сільськогосподарській кооперації / Ю. В. Гуля // Вісник ЖНАЕУ. – 2014. – № 1/2 (43), т. 2. – С. 78–86.
Аннотация: Розглянуто сутність поняття ко-брендингу. Вивчено існуючий в міжнародній практиці досвід щодо впровадження різних форм ко-брендингу. Обґрунтовано необхідність об`єднання зусиль вітчизняних виробників сільськогосподарської продукції щодо розробки і впровадження на ринок спільних брендів. На прикладі швецько- датського молочного кооперативу «Arla Foods» і вітчизняного молочного кооперативу «Молоко-Країна», обслуговуючих кооперативів «Південний Союз», «Агродвір Сервіс», «Абігайл» досліджено різні форми співробітництва щодо застосування ко-брендингових технологій та можливість їх адаптації до особливостей створення і функціонування сільськогосподарських підприємств й обслуговуючих кооперативів.
Описание: Described an essence of the co-branding concept. Studied the introduction experience of the different co-branding forms, based on the international practice. Founded the necessity to unite the native manufacturers of agricultural product efforts for development and introduction at cooperative brands market. On the Swedish- Danish milk cooperative «Arla Foods», native milk cooperative «Молоко-Країна» and service cooperatives «Південний Союз», «Агродвір Сервіс», «Абігайл» examples has been investigated different cooperation forms in point of using co-branding technologies, possibility to adapt them to development features and agricultural, service cooperatives functioning.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2767
Располагается в коллекциях:2014, № 1-2 (43), т. 2

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
VZNAU_2014_1-2_2_78-86.pdf649,38 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ