DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2014, № 1-2 (43), т. 2 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/2833

Название: Тенденції розвитку ринку олійних культур в Україні
Другие названия: Market trends oilseeds in Ukraine
Авторы: Ткачук, В. І.
Tkachuk, V.
Ключевые слова: динаміка виробництва
dynamics of production
олійні культури
oilseed
рівень товарності
level of commercialization
канали реалізації
sales channels
баланс олії
balance oil
Дата публикации: 2014
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Ткачук. В. І. Тенденції розвитку ринку олійних культур в Україні / В. І. Ткачук // Вісник ЖНАЕУ. – 2014. – № 1/2 (43), т. 2. – С. 87–93.
Аннотация: Проаналізовано останні дослідження щодо виробництва та розвитку ринку олійних культур. Встановлено динаміку виробництва, структуру посівних площ олійних відносно площі технічних культур та рівень відносної товарності олійних культур в Україні. Визначено канали та структуру товарності олійних культур в Україні у динаміці. Розраховано рівень конкурентоспроможності та узагальнено основні тенденції функціонування виробників в умовах посилення конкуренції. Встановлено, що за період дослідження канали реалізації зазнали суттєвих змін. Це є свідченням того, що виробники зацікавлені у пошуках нових, більш вигідних каналів реалізації продукції, ніж пропонують покупці-монополісти. Зважаючи на те, що подальше зростання об’ємів нарощування виробництва культур екстенсивним шляхом нанесе значну шкоду навколишньому середовищу, визначено стратегічні пріоритети перспективного розвитку відповідного ринку у сучасних умовах. Такими пріоритетами є поліпшення технологічної, селекційної та організаційної складової в організації виробництва олійних культур.
Описание: The article analyzes the latest research concerning the production and development of the market of oilseed crops. The dynamics of production, the structure of sown areas of oil crops relative to the square of industrial crops and level of the relative marketability of oilseed crops in Ukraine are established. The channels and structure of merchantability of oilseed crops in Ukraine in dynamics are defined. The level of competitiveness is calculated and the main trends of functioning of manufacturers in the face of increased competition are generalized. It was established that during the period of research the channels underwent significant changes. This shows that the manufacturers are interested in the search for new, more profitable sales channels than those offered by buyers-monopolists. Taking into consideration that further growth of production volumes of crops by extensive way will considerably damage the environment, the strategic priorities of perspective development of the relevant market in modern conditions are defined. These priorities are improvement of the technological, selective and organizational component in the production of oilseed crops.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2833
Располагается в коллекциях:2014, № 1-2 (43), т. 2

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
VZNAU_2014_1-2_2_87-93.pdf616,95 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет