DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2012, № 2 (31), т. 1 >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/293

Название: Місце і роль графічних дисциплін у покращенні професійної підготовки спеціалістів в аграрних навчальних закладах
Другие названия: The place and role of graphic disciplines in improving vocational training in agricultural education
Авторы: Лось, Л. В.
Los, L.
Осипчук, О. Ю.
Osypchuk, A.
Осипчук, К. Т.
Osypchuk, K.
Issue Date: 2012
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Лось Л. В. Місце і роль графічних дисциплін у покращенні професійної підготовки спеціалістів в аграрних навчальних закладах / Л. В. Лось, О. Ю. Осипчук, К. Т. Осипчук // Вісник ЖНАЕУ. – 2012. – № 2, т. 1. – С. 270–279.
Аннотация: Комплексне вирішення проблем якості освіти є головним фактором підвищення конкурентоспроможності вітчизняних ВНЗ та їх випускників, що вимагає впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у педагогічний процес, перегляд діючих навчальних планів, методик, системи оцінювання знань тощо. Місце графічної підготовки випускників аграрних навчальних закладів повинно бути підвищене з виходом періоду навчання на чотири семестри.
Описание: Complex problems of education quality is a key factor in increasing the competitiveness of domestic universities and their graduates, which requires the introduction of ICT in educational process, review of existing curricula, methodologies, knowledge assessment system and so on. Place graphic preparation of graduates of agricultural education should be increased with the release of the study period four semesters.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/293
Appears in Collections:2012, № 2 (31), т. 1

Files in This Item:

File Description SizeFormat
The_place_and_role_of_graphic_disciplines.pdf494,39 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU