DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Агрономічний >
Кафедра ґрунтознавства і землеробства >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2939

Название: Концептуальні засади формування предметних компетенцій з хімії у студентів-екологів
Другие названия: Conceptual bases of would-be ecologists’ subject competencies development in the course of chemistry learning
Авторы: Заблоцька, О. С.
Zablotska, O.
Ключевые слова: предметні компетенції з хімії
subject competencies in chemistry learning
вища екологічна освіта
higher ecology education
навчальні підходи
learning approaches
дидактичні принципи
didactic principles
модульна структура дисципліни
module structure of learning subject
форми організації навчального процесу
learning process organization forms
форми організації навчальної діяльності студентів
students’ learning activity organization forms
етапи
stages
методи
methods
засоби
means
Issue Date: 2010
Издатель: Запорізький національний університет
Библиографическое описание: Заблоцька О. С. Концептуальні засади формування предметних компетенцій з хімії у студентів-екологів / О. С. Заблоцька // Вісн. Запорізького нац. ун-ту. Сер. Педагогічні науки. – 2010. – № 2 (13). – С. 197–204.
Аннотация: У статті висвітлено концептуальні засади формування предметних компетенцій з хімії у студентів екологічних спеціальностей. Вони стосуються переліку і змісту предметних компетенцій з хімії, етапів, методів та засобів їх формування, навчальних підходів, дидактичних принципів, форм організації навчального процесу й навчальної діяльності студентів, модульної структури курсу “Хімія з основами біогеохімії.
Описание: In the article the author reveals conceptual bases of would-be ecologists’ subject competencies development in the course of chemistry learning. They are connected with the list and the content of subject competencies in chemistry; stages, methods and means of their development, learning approaches, didactic principles; learning process organization and students’ learning activity forms and module structure of “Chemistry with biogeochemistry bases” subject course.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/2939
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
VZNU_2010_2_197-204.pdf282,07 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU