DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Періодичні видання >
Вісник ЖНАЕУ >
Архів >
2012, № 2 (32), т. 2 >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/30

Название: Формування ринкової вартості підприємства в системі показників бухгалтерського обліку
Авторы: Цаль-Цалко, Ю. С.
Дата публикации: 2012
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Цаль-Цалко Ю. С. Формування ринкової вартості підприємства в системі показників бухгалтерського обліку / Ю. С. Цаль-Цалко // Вісник ЖНАЕУ. – 2012. – № 2, т. 2. – С. 308–314.
Аннотация: Запропоновано підхід до ідентифікації категорії ринкової вартості підприємства через інформаційні ресурси рахунків бухгалтерського обліку. Доведено, що вихідною базою формування ринкової вартості підприємства є моментний показник, який складається із чистих активів, корисності об’єктів на позабалансових рахунках та ділової репутації суб’єкта господарювання.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/30
Располагается в коллекциях:2012, № 2 (32), т. 2

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
Tsal-Tsalko_Yu_Formuvannya_rynkovoi_vartosti.pdf409,24 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ