DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра менеджменту організацій і адміністрування ім. М. П. Поліщука >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3097

Название: Формування кластерів брендингу при розробці брендів олійно-жирових підприємств України
Авторы: Масловська, Л. Ц.
Maslovska, L.
Ключевые слова: кластер
бренд
конкурентоспроможність
інтеграція праці
ланцюг вартості
ланцюг корисності
організаційні відносини
формування кластерів
брендоутворення
Дата публикации: 2013
Издатель: Тернопільський національний економічний університет
Библиографическое описание: Масловська Л. Формування кластерів брендингу при розробці брендів олійно-жирових підприємств України / Л. Масловська // Вісник ТНЕУ. – 2013. – № 5. – С. 242–249.
Аннотация: Обґрунтовано концептуальні засади кластеризації діяльності зі створення бренда на основі вчення про « ланцюги цінності». Акцентовано на необхідності використання зарубіжного досвіду брендингу, заснованому на інтеграції та кооперації організаційно-управлінської діяльності з метою підвищення конкурентоспроможності продукції на ринку. Проаналізовано вітчизняну практику брендингу продукції олійно-жирових підприємств. Запропоновано шляхи удосконалення підприємницьких бізнес-взаємовідносин учасників процесу брендоутворення.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3097
ISSN: 1993-0240
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
V_TNEU_2013.pdf305,43 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ