DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Обліку та фінансів >
Кафедра аналізу і статистики ім. І. В. Поповича >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3103

Название: Інформаційна складова маркетингової політики підприємств галузі тваринництва
Авторы: Степаненко, Н. І.
Stepanenko, N.
Микитюк, В. М.
Mykytyuk, V.
Ключевые слова: аграрний маркетинг
agrarian marketing
аграрне підприємство
agrarian enterprise
агробізнес
agribusiness
конкурентоспроможність
competitiveness
Дата публикации: 2012
Издатель: Таврійський державний агротехнологічний університет
Библиографическое описание: Степаненко Н. І. Інформаційна складова маркетингової політики підприємств галузі тваринництва / Н. І. Степаненко, В. М. Микитюк // Зб. наук. пр. Таврійського держ. агротехнол. ун-ту. Сер. Екон. науки. – 2012. – № 2 (18), т. 3. – С. 194–199.
Аннотация: Досліджено теоретичні й практичні аспекти маркетингової політики аграрних підприємств. В результаті соціологічного дослідження виявлено основні маркетингові детермінанти адаптації аграрних підприємств до мінливих умов цільових ринків.
Описание: Theoretical and practical aspects of agrarian enterprises marketing policy are researched. As a result of the sociological research basic marketing determinants of agrarian enterprises adaptation to the changeable terms of target markets is educed.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3103
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
TDA_2012_2_3_194-199.pdf243,26 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ