DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Технологічний >
Кафедра фізичного виховання >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3139

Название: Вплив вольових якостей студентів на виконання тестів фізичної підготовленості
Другие названия: Estimation of the efficieney of tne influence of volitional development of students on tne quality of making physical training tests
Авторы: Грибан, Г. П.
Gryban, G.
Дзензелюк, Д. О.
Dzenzeluk, D.
Ключевые слова: заняття з фізичного виховання
physical training lessons
рівень вольового розвитку
levels of volitional development
Дата публикации: 2005
Издатель: Львівський державний інститут фізичної культури; НВФ «Українські технології»
Библиографическое описание: Грибан Г. П. Вплив вольових якостей студентів на виконання тестів фізичної підготовленості / Г. П. Грибан, Д. О. Дзензелюк // Молода спортивна наука України. – 2005. – Вип. 9, т. 4. – С. 173–177.
Аннотация: У статті розглядаються результати контрольних вправ для оцінки характеристик вольових якостей студентів на заняттях з фізичної культури. Стаття представляє ознаки трьох рівнів вольового розвитку у студентів, а також вплив вольових якостей на рівень виконання контрольних тестів навчального процесу.
Описание: The paper deals with the me thuds for assessing volition students' characteristics at physical training lessons. The paper represents signs of three levels of volitional development in students as well as the effects of the volitional development level on the quality of making physical training tests.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3139
ISSN: 1996-1456
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
lsupc_2005_9_4_173_177.pdf90,9 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ