DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Агрономічний >
Кафедра ґрунтознавства і землеробства >
Монографії, розділи монографій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3591

Название: Формування предметних компетенцій з хімії у студентів екологічних спеціальностей
Другие названия: Ecology majoring students' chemistry subject competences development
Авторы: Заблоцька, О. С.
Zablotska, O.
Ключевые слова: предметні компетенції з хімії
chemistry subject competences
вища екологічна освіта
higher ecological education
модель формування компетенцій
competencies development model
методика навчання хімії
chemistry teaching methods
вплив хімічних сполук на довкілля
environmental influence of chemical compounds
Issue Date: 2011
Издатель: Житомирський національний агроекологічний університет
Библиографическое описание: Заблоцька О. С. Формування предметних компетенцій з хімії у студентів екологічних спеціальностей : монографія / О. С. Заблоцька. – Житомир : ЖНАЕУ, 2011. – 428 с.
Аннотация: Монографію присвячено актуальній проблемі формування предметних компетенцій у студентів. Науково обґрунтовано та розроблено концепцію і модель формування, контролю й оцінювання предметних компетенцій з хімії у студентів екологічних спеціальностей. Сформульовано перелік та розкрито зміст предметних компетенцій з хімії, визначено критерії та вимірники рівнів їх сформованості, представлено “дерево компетенцій” для вищої екологічної освіти. Виявлено міждисциплінарні зв’язки, розроблено методику навчання та навчально-методичний комплект дисципліни “Хімія з основами біогеохімії”. Проведено перевірку педагогічної ефективності розробленої методики. Встановлено необхідність доповнення традиційного змісту характеристики речовин (склад – будова – властивості – застосування) новою термінальною ланкою – вплив на довкілля.
Описание: The monograph is devoted to an actual problem of ecology majoring students' subject competences development in chemistry. Scientifically substantiated and elaborated were conception and model of students' subject competences development, control and evaluation. The list of subject competences in chemistry was formulated and their content was described, criteria and level measurement tools of their development were defined, the "competence tree" in the higher ecological education was presented. Intersubject connections were found out, methodology and the complete set of learning materials for teaching "Chemistry with basic biogeochemistry" were elaborated. The pedagogical effectiveness of the methodology elaborated was checked up. The revision necessity of the traditional content of chemical substances' description (composition – building – features – usage) was proved through adding a new link – environment influence.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3591
Appears in Collections:Монографії, розділи монографій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Monograph_Zablotska.pdf667,49 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU