DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра менеджменту організацій і адміністрування ім. М. П. Поліщука >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3762

Название: Удосконалення підприємницьких бізнес-взаємовідносин учасників процесу брендоутворення
Другие названия: Improving entrepreneurial business relations actors brendoutvorennya
Авторы: Масловська, Л. Ц.
Maslovska, L.
Ключевые слова: підприємницькі бізнес-відносини
entrepreneurial business relations
предпринимательские бизнес-отношения
бренди
brands
бренды
горизонтальна інтеграція праці
horizontal integration work
горизонтальная интеграция труда
вертикальна інтеграція праці
vertical integration work
вертикальная интеграция труда
кластери
clusters
кластеры
Дата публикации: 2015
Издатель: Хмельницький національний університет
Библиографическое описание: Масловська Л. Ц. Удосконалення підприємницьких бізнес-взаємовідносин учасників процесу брендоутворення / Л. Ц. Масловська // Маркетингові технології в умовах глобалізації економіки України : тези доп. Х міжнар. наук.-практ. конф., 3–5 груд. 2015 р. – Хмельницький : ХНУ, 2015. – С. 114–117.
Аннотация: Охарактеризовано еволюцію використання кластерів у формуванні організаційних утворень. Ідентифіковано аспекти кластерного підходу. Акцентовано на необхідності формування процесних кластерів при створенні брендів у сфері агробізнесу та удосконаленні бізнес-відносин між суб'єктами брендоутворення.
Описание: Characterized the evolution of the use of cluster formation in organizational structures. Identified aspects of the cluster approach. The attention to the need to develop clusters of process when creating a brand in agribusiness and improving business relations between the subjects' the objects brendoutvorennya. Охарактеризовано эволюцию использования кластеров в формировании организационных образований. Идентифицировано аспекты кластерного подхода. Акцентировано на необходимости формирования процессных кластеров при создании брендов в сфере агробизнеса и совершенствовании бизнес-отношений между субъектами брендообразования.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3762
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
MTvUGEU_2015_114-117.pdf144,81 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ