DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра інноваційного підприємництва та інвестиційної діяльності >
Монографії, розділи монографій >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3791

Название: Агробізнес: проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку
Другие названия: Agribusiness: problems, current state and development prospects
Агробизнес: проблемы, современное состояние и перспективы развития
Авторы: Швець, Т. В.
Shvets, T.
Швец, Т. В.
Левківська, Л. М.
Levkivska, L.
Левковская, Л. Н.
Ключевые слова: агробізнес
agribusiness
агробизнес
сільськогосподарські підприємства
agricultural enterprises
сельскохозяйственные предприятия
інновації
innovations
инновации
Issue Date: 2013
Издатель: Лерадрук
Библиографическое описание: Агробізнес: проблеми, сучасний стан та перспективи розвитку : кол. моногр. / [Т. В. Швець, Л. М. Левківська, І. І. Кравчук та ін.] ; за ред. Г. Є. Жуйкова, В. С. Ніценка. – Одеса : Лерадрук, 2013. – Кн. 3. – 577 с.
Аннотация: Дослідження містять оцінку наслідків перебудови аграрної сфери економіки, науково-методичне забезпечення, ресурсно-виробничі, інвестиційно-інноваційні особливості діяльності в агробізнесі. Маркетингова складова, прогнозування та планування неодмінно впливають на управлінням розвитком АПК, що й доведено на основі проведених досліджень.
Studies include assessment of the effects of restructuring the agricultural sector of the economy, scientific and methodological support, resource production, investment and innovative features of agribusiness. The marketing component, forecasting and planning will certainly affect the management of the development of agriculture, which brought on the basis of the research.
Исследования содержат оценку последствий перестройки аграрной сферы экономики, научно-методическое обеспечение, ресурсно-производственные, инвестиционно-инновационные особенности деятельности в агробизнесе. Маркетинговая составляющая, прогнозирования и планирования непременно влияют на управлением развитием АПК, что доказано на основе проведенных исследований.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3791
ISBN: 978–966–2710–34–2
Appears in Collections:Монографії, розділи монографій

Files in This Item:

File Description SizeFormat
Agrobusiness.pdf14,91 MBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2021 Polissia University