DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Інженерії та енергетики >
Кафедра вищої та прикладної математики >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3911

Название: Компетентнісний підхід та тренінг у процесі навчання вищої математики
Другие названия: Competence approach and training in the teaching of higher mathematics
Авторы: Михалін, Г. О.
Myhalin, G.
Корнійчук, О. Е.
Korniichuk, O.
Ключевые слова: ключові компетентності
key competencies
безперервна освіта
continuing education
критичне мислення
critical thinking
інтегрований підхід
integrated approach
математична грамотність
Mathematical literacy
професійний кретинизм
professional cretinism
тренінг креативності
creativity training
дивергентне мислення
divergent thinking
мозковий штурм
brainstorming
тренінг на основі комп'ютерних засобів
computer-based training (CBT)
зворотній зв'язок
feedback
Issue Date: 2007
Издатель: Київський інститут бізнесу та технологій
Библиографическое описание: Михалін Г. О. Компетентнісний підхід та тренінг у процесі навчання вищої математики / Г. О. Михалін, О. Корнійчук // Вісн. Київ. ін-ту бізнесу і технологій. – 2007. – Вип. 2 (7). – С. 122–127.
Аннотация: У статті проведено глибокий аналіз сутності понять компетентності та тренінгу, подано різні класифікації цих понять, зокрема класи компетентностей математичної грамотності, визначено необхідні програми інтелектуального тренінгу. Встановлено безпосередній зв’язок між тренінговими технологіями в процесі навчання математики та формуванням у молоді ключових компетентностей для успішного життя та успішного функціонування суспільства.
The article deep analysis of the essence of the concepts of competence and training, presents various classifications of these concepts, in particular classes of competencies of mathematical literacy, defined program necessary intellectual training. Direct connection between training technologies in the process of teaching mathematics and the formation of young people key competencies for a successful life and a successful functioning society.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3911
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
visn_2007_2_7_122-127.pdf452,99 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU