DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Polissia National University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Інженерії та енергетики >
Кафедра вищої та прикладної математики >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.polissiauniver.edu.ua/handle/123456789/3911

Название: Компетентнісний підхід та тренінг у процесі навчання вищої математики
Другие названия: Competence approach and training in the teaching of higher mathematics
Авторы: Михалін, Г. О.
Myhalin, G.
Корнійчук, О. Е.
Korniichuk, O.
Ключевые слова: ключові компетентності
key competencies
безперервна освіта
continuing education
критичне мислення
critical thinking
інтегрований підхід
integrated approach
математична грамотність
Mathematical literacy
професійний кретинизм
professional cretinism
тренінг креативності
creativity training
дивергентне мислення
divergent thinking
мозковий штурм
brainstorming
тренінг на основі комп'ютерних засобів
computer-based training (CBT)
зворотній зв'язок
feedback
Дата публикации: 2007
Издатель: Київський інститут бізнесу та технологій
Библиографическое описание: Михалін Г. О. Компетентнісний підхід та тренінг у процесі навчання вищої математики / Г. О. Михалін, О. Корнійчук // Вісн. Київ. ін-ту бізнесу і технологій. – 2007. – Вип. 2 (7). – С. 122–127.
Аннотация: У статті проведено глибокий аналіз сутності понять компетентності та тренінгу, подано різні класифікації цих понять, зокрема класи компетентностей математичної грамотності, визначено необхідні програми інтелектуального тренінгу. Встановлено безпосередній зв’язок між тренінговими технологіями в процесі навчання математики та формуванням у молоді ключових компетентностей для успішного життя та успішного функціонування суспільства.
The article deep analysis of the essence of the concepts of competence and training, presents various classifications of these concepts, in particular classes of competencies of mathematical literacy, defined program necessary intellectual training. Direct connection between training technologies in the process of teaching mathematics and the formation of young people key competencies for a successful life and a successful functioning society.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3911
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
visn_2007_2_7_122-127.pdf452,99 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2024 Полесский университет