DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Інженерії та енергетики >
Кафедра вищої та прикладної математики >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3917

Название: Особистісний та компетентнісний підходи у формуванні математичної культури фахівців економічного профілю
Другие названия: Personality and competency approaches in the formation of mathematical culture specialists economic profile
Личностный и компетентностный подходы в формировании математической культуры специалистов экономического профиля
Авторы: Корнійчук, О. Е.
Korniichuk, O.
Корнейчук, Е. Э.
Ключевые слова: ієрархія
hierarchy
иерархия
компетентність
competence
компетентность
особистісне зростання
personal growth
личностный рост
самовдосконалення
self-improvement
самоусовершенствование
Дата публикации: 2012
Издатель: Національний університет державної податкової служби України
Библиографическое описание: Корнійчук О. Е. Особистісний та компетентнісний підходи у формуванні математичної культури фахівців економічного профілю / О. Е. Корнійчук // Проблеми гуманізації навчання та виховання у вищому закладі освіти : матеріали Х Ірпінських міжнар. наук.-пед. читань. – Ірпінь : Нац. ун-т ДПС України, 2012. – Ч. 2. – С. 168–180.
Аннотация: У статті аналізуються основні психологічні фактори, які сприяють зростанню особистісних результатів у системі економічної освіти, підвищенню мотивації навчання і значимості математичних методів. Визначено пріоритетні моделі формування свідомості студентів, що прагнуть змінити свій рівень знань у напрямі самореалізації і творчості. Це ієрархія результатів освіти, сходи компетентності, формула розвитку соціально значимих здібностей.
The paper analyzes the main psychological factors that contribute to personal growth results in the system of economic education, increasing the motivation of learning and importance of mathematical methods. Identified priority models that form the minds of students who seek to change their level of knowledge in the direction of self-realization and creativity. This hierarchy of learning outcomes, competency ladder, the formula of socially relevant abilities.
В статье анализируются основные психологические факторы, способствующие росту личностных результатов в системе экономического образования, повышению мотивации обучения и значимости математических методов. Определены приоритетные модели формирования сознания студентов, стремящихся изменить свой уровень знаний в направлении самореализации и творчества. Это иерархия результатов образования, лестница компетентности, формула развития социально значимых способностей.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/3917
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
irp_ch_2012_168-180.pdf329,75 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ