DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра іноземних мов >
Матеріали конференцій >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4383

Название: Вербалізація концепту SPARSAMKEIT на матеріалі німецькомовних мас-медійних текстів
Другие названия: Вербализация концепта SPARSAMKEIT на материале немецкоязычных масс-медиальных текстов
The verbalization of the concept SPARSAMKEIT on basis of materials of German mass media texts
Авторы: Хант, Г. О.
Khant, H.
Ключевые слова: концептуальна домінанта
концептуальная доминанта
conceptual dominant
концепт
concept
фразеологічний концепт
фразеологический концепт
phraseological concept
SPARSAMKEIT
концептуальна структура
концептуальная структура
conceptual structure
Дата публикации: 2011
Издатель: Київський національний університет імені Тараса Шевченка
Библиографическое описание: Хант Г. О. Вербалізація концепту SPARSAMKEIT на матеріалі німецькомовних мас-медійних текстів / Г. О. Хант // Творчий спадок А. О. Білецького в новітніх парадигмах наукового знання : до 100-річчя від дня народження : матеріали Міжнар. наук. конф., 21 жовт. 2011 р. – К. : КНУ ім. Т. Шевченка, 2011. – С. 383–387.
Аннотация: У статті розглянуто особливості вербалізації німецького національно-маркованого фразеологічного концепту SPARSAMKEIT на матеріалі німецькомовних мас-медійних текстів. Концепт, що аналізується, має безпосереднє відношення до мотиваційного рівня індивіда й тісно пов’язаний з його ціннісними установками. Представлено концептуальну структуру домінанти SPARSAMKEIT.
В статье рассматриваются особенности вербализации национально-маркированного фразеологического концепта SPARSAMKEIT на материале немецкоязычных масс-медиальных текстов. Рассматриваемый концепт имеет непосредственное отношение к уроню мотивации индивида и тесно связан с его ценностными установками. Представлена концептуальная структура доминанты SPARSAMKEIT.
The article is devoted to the consideration of the verbalization of the nationally marked phraseological concept SPARSAMKEIT on basis of materials of German mass media texts. The analysed concept refers to the motivation level of a person and is closely related to his values. The conceptual structure of the dominate SPARSAMKEIT is presented in this article.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4383
ISSN: 1728-3817
Располагается в коллекциях:Матеріали конференцій

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
KNU_ 2011_383-387.pdf295,17 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ