DSpace Регистрация
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра інноваційного підприємництва та інвестиційної діяльності >
Статті >

Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4542

Название: Перспективи розвитку маркетингової інфраструктури аграрного ринку
Другие названия: Перспективы развития маркетинговой инфраструктуры аграрного рынка
Perspectives of development of marketing infrastructures of agrarian market
Авторы: Левківська, Л. М.
Левковская, Л. Н.
Levkivska, L.
Ключевые слова: маркетингова інфраструктура
маркетинговая инфраструктура
marketing infrastructures
аграрний ринок
аграрный рынок
agrarian market
товарна біржа
товарная биржа
commodity exchanges
Дата публикации: 2009
Издатель: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Библиографическое описание: Левківська Л. М. Перспективи розвитку маркетингової інфраструктури аграрного ринку [Електронний ресурс] / Л. М. Левківська // Економіка. Управління. Інновації. Сер. Екон. науки : електрон. журн. – 2009. – № 2. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2009_2_24.
Аннотация: В статті визначені перспективи розвитку маркетингової інфраструктури аграрного ринку. Викладені також методологічні основи формування основних її елементів та принципи їх діяльності. Значну увагу приділяється питанням розвитку товарних бірж як основних елементів маркетингової інфраструктури.
В статье определены перспективы развития маркетинговой инфраструктуры аграрного рынка. Изложены также методологические основы формирования основных ее элементов и принципы их деятельности. Значительное внимание уделяется вопросам развития товарных бирж как основных элементов маркетинговой инфраструктуры.
In the article the perspectives of market development infrastructure of agrarian market are determinate. The essential of methodological formation of basic elements and principles of their activity are exposed. Considerable attention to the questions of development of commodity exchanges as the basic elements of marketing infrastructure is spared.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4542
Располагается в коллекциях:Статті

Файлы этого ресурса:

Файл Описание РазмерФормат
EUI_2009_2.pdf333,33 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть
View Statistics

Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ЖНАЭУ