DSpace User Registration
 

Institutional Repository of Zhytomyr National Agroecological University >
Інститути, факультети та підрозділи університету >
Факультети >
Економіки та менеджменту >
Кафедра інноваційного підприємництва та інвестиційної діяльності >
Статті >

Please use this identifier to cite or link to this item: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4542

Название: Перспективи розвитку маркетингової інфраструктури аграрного ринку
Другие названия: Перспективы развития маркетинговой инфраструктуры аграрного рынка
Perspectives of development of marketing infrastructures of agrarian market
Авторы: Левківська, Л. М.
Левковская, Л. Н.
Levkivska, L.
Ключевые слова: маркетингова інфраструктура
маркетинговая инфраструктура
marketing infrastructures
аграрний ринок
аграрный рынок
agrarian market
товарна біржа
товарная биржа
commodity exchanges
Issue Date: 2009
Издатель: Житомирський державний університет імені Івана Франка
Библиографическое описание: Левківська Л. М. Перспективи розвитку маркетингової інфраструктури аграрного ринку [Електронний ресурс] / Л. М. Левківська // Економіка. Управління. Інновації. Сер. Екон. науки : електрон. журн. – 2009. – № 2. – Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/eui_2009_2_24.
Аннотация: В статті визначені перспективи розвитку маркетингової інфраструктури аграрного ринку. Викладені також методологічні основи формування основних її елементів та принципи їх діяльності. Значну увагу приділяється питанням розвитку товарних бірж як основних елементів маркетингової інфраструктури.
В статье определены перспективы развития маркетинговой инфраструктуры аграрного рынка. Изложены также методологические основы формирования основных ее элементов и принципы их деятельности. Значительное внимание уделяется вопросам развития товарных бирж как основных элементов маркетинговой инфраструктуры.
In the article the perspectives of market development infrastructure of agrarian market are determinate. The essential of methodological formation of basic elements and principles of their activity are exposed. Considerable attention to the questions of development of commodity exchanges as the basic elements of marketing infrastructure is spared.
URI: http://ir.znau.edu.ua/handle/123456789/4542
Appears in Collections:Статті

Files in This Item:

File Description SizeFormat
EUI_2009_2.pdf333,33 kBAdobe PDFView/Open
View Statistics

Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.

 

ISSN 2414-519X © 2014-2017 ZNAEU